موسیقی ایرانی

برسی موزیک های ایرانی از خواننده های مطرح سبک های مختلف و اخبار دنیای موسیقی

موسیقی ایرانی

برسی موزیک های ایرانی از خواننده های مطرح سبک های مختلف و اخبار دنیای موسیقی

موزیک ویدیو آهنگ جدید رضا شیری خوش قلب منتشر شد

موزیک ویدیو جدید خواننده دوست داشتنی رضا شیری منتشر شد 

  


هممون تو زندگی کسایی رو داریم که لیاقت بهترین ها رو دارن لیقات بهترین حسامونو بهشون و لیاقت اینکه تو چشماشون نگاه کنیم و بگیم خیلی دوستشون داریم نکنه گیر کنیم تو گذشته و یادمون بره کسایی که دوستمون دارن و ما باید به هشون عشق بدیم خوش قلب های زندگیمونو فراموش نکنیم  

اینم اونى که قولشو دادم حالا شما خوش قلباى زندگیتونو تگ کنیدو ازون قلب قرمزا که من دوست دارم بزارید زیر این پست

 
قسمتی متن آهنگ 

خوش قلب و مهربون ترین آدم رو زمینی الهی که یه روز نیاد تو زندگیت شادیو کم ببینی
تموم دلخوشی من خنده ی رو لباته تو غصه و شادیا هرچی بخواد که پیش بیاد دعای من باهاته
نمیدونم نمیدونم کجا چیکار کردم خدا داد به من تورو
نمیتونم نمیتونم نشه یه روز بیاد به من بگی دیگه برو
نمیدونم نمیدونم کجا چیکار کردم خدا داد به من تورو
نمیتونم نمیتونم نشه یه روز بیاد به من بگی دیگه برو

اینم پخش آنلاین موزیک برای دانلودش هم میتونید روی اون سه نقطه کلیک کنید 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد