موسیقی ایرانی

برسی موزیک های ایرانی از خواننده های مطرح سبک های مختلف و اخبار دنیای موسیقی

موسیقی ایرانی

برسی موزیک های ایرانی از خواننده های مطرح سبک های مختلف و اخبار دنیای موسیقی

آهنگ تولدت مبارک کودکانه

آهنگ تولدت مبارک کودکانه

درود بر همراهان همیشگی وب سایت میکس موزیک در این ساعت برای شما مجموعه ای منتخب از شادترین آهنگ های تولدت مبارک کودکانه جدید پسرونه و دخترونه صوتی آماده کرده ایم

دانلود آهنگ تولدت مبارک کودکانه و بچه گانه که شامل آهنگ های {آهنگ تولدت مبارک دخترم شاد و آهنگ تولدت مبارک پسرم کودکانه} میباشد ک تمامی آهنگ ها با دو کیفیت 128 و 320 به همراه پخش آنلاین هستند

گلچینی از بهترین آهنگ های شاد مخصوص مراسم جشن تولد دختران و پسران خردسال را برای شما جمع آوری کرده ایم این مجموعه را از دست ندهید

دانلود آهنگ تولدت مبارک کودکانه

دانلود آهنگ تولدت مبارک شاد کودکانه با لینک مستقیم

یک مجموعه ی کامل از بهترین ترانه های تولدت مبارک برای کودکان و بچه ها که شامل آهنگ های بچه گانه دخترانه و پسرانه خارجی و ایرانی برای ساخت کلیپ تولد میباشد

ترانه های تولدت مبارک کودکانه قدیمی خاطره انگیز و جدید بی کلام و با کلام انگلیسی و فارسی از عمو پورنگ, عمو امید, خاله شادونه و … با کیفیت عالی و با لینک دانلود پرسرعت دارای دو کیفیت خوب و عالی از سایت معتبر میکس موزیک امیدوارم که این مجموعه مورد پسند شما قرار بگیرد

دانلود آهنگ فرزاد فرخ عاشقت میمانم

دانلود آهنگ فرزاد فرخ عاشقت میمانم

دانلود آهنگ جدید خواننده خوش صدا فرزاد فرخ به نام ای همه آرامشم ای تو تنها خواهشم بی تو قلب عاشقم سامان ندارد با دو کیفیت 128 و 320 به صورت لینک مستقیم 

Download New Music By Farzad Farokh | Asheghat Mimanam

تنظیم کننده: بهنام میرزایی, ترانه و موزیک: فرزاد فرخ

دانلود آهنگ فرزاد فرخ عاشقت میمانم

 

ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ حمید هیراد دلربا

دانلود آهنگ حمید هیراد دلربا

(دانلود از لینک بالا)

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد دلربا

همراهان همیشگی وب سایت فور موزیک آهنگ جدید خواننده خوش صدا حمید هیراد به نام دلربا (ای دلربای من شیرین ادای من) منتشر شد دانلود به همراه متن آهنگ و دو کیفیت Mp3 و یه صورت لینک مستقیم

Download New Music By Hamid Hiraad Called Delroba

دانلود آهنگ حمید هیراد دلربا

متن آهنگ دلربا حمید هیراد

|— ♫♫ —|

ای جان عجب قد بلندی داره یارم
ای جان چه گیسوی کمندی داره یارم  •♫
ای جان که این دل میره واسش این دل میره واسش
آخ ای جان دلم میمیره واسش  •♫
ای ای جان دلم میمیره واسش
ای دلربای من شیرین ادای من  •♫
قربون تو برم الهی باوفای من
عاشق تر از دلم هیچ دلی نمیشه  •♫
به تو وابسته تر شدم دیوونتم همیشه
ای دلربای من شیرین ادای من   •♫
قربون تو برم الهی باوفای من
عاشق تر از دلم هیچ دلی نمیشه   •♫
به تو وابسته تر شدم دیوونتم همیشه


میخورد تکان رو به روی من   •♫
هندسه ی چشمانت میبرد مرا
تا خیال تو آن نگاه جذابت ای آن نگاه جذابت  •♫
ای دلربای من شیرین ادای من
قربون تو برم الهی باوفای من  •♫
عاشق تر از دلم هیچ دلی نمیشه
به تو وابسته تر شدم دیوونتم همیشه  •♫
ای دلربای من شیرین ادای من
قربون تو برم الهی باوفای من  •♫
عاشق تر از دلم هیچ دلی نمیشه
به تو وابسته تر شدم دیوونتم همیشه  •♫

دانلود آهنگ جدید ناصر زینعلی یه خبری شده

دانلود آهنگ جدید ناصر زینعلی یه خبری شده

همراهان همیشگی وب سایت در این ساعت شنونده آهنگ جدید ناصر زینعلی به نام یه خبری شده (یه خبری شده میگن تو شهر میگن اومده یه نفر هزار تا سودا) باشید دانلود به همراه متن ترانه و دو کیفیت Mp3 با لینک دانلود مستقیم و پرسرعت

تنظیم کننده: حامد برادران, ترانه: حمیدرضا یوسفی, موزیک: ناصر زینعلی

Download New Music By Naser Zeynali Called Ye Khabari Shode

ناصر زینعلی یه خبری شده

دانلود از لینک بالا

دانلود آهنگ ناصر زینعلی یه خبری شده

متن آهنگ یه خبری شده ناصر زینعلی

|— ♫♫ —|

یواشکی نگام کرد و قلبم در اومد از جاش •♫
منو میگیره برق چشماش
بی سر و صدا اومد و راحت عاشقم کرد •♫
نفهمیدم از کجا شد پیداش
آخه عشقم نداریم رو دست تو جذاب شبیهت نیست •♫
تکی مثل الماس کمیاب
یه خبری شده میگن تو شهر میگن اومده یه نفر •♫
هزار تا سودا و یه سر ای وای ای وای ای وای
دلمو به دریا میزنم میگم عاشقش منم •♫
کاشکی بشه مال خودم ای وای ای وای ای وای
یه خبری شده میگن تو شهر میگن اومده یه نفر •♫
هزار تا سودا و یه سر ای وای ای وای ای وای
دلمو به دریا میزنم میگم عاشقش منم •♫
کاشکی بشه مال خودم ای وای ای وای ای وای


دوست دارم تورو من خیلی زیاد دوست داشتنت آخه مگه دلیل میخواد •♫
هرجور باشی میدونی دلم باهاته
نزدیکت نیست توی خوبی هیچکسی دنیامی تو واسه من خودت بسی •♫
رو دستت نیست به دلم خیلی نشستی
یه خبری شده میگن تو شهر میگن اومده یه نفر •♫
هزار تا سودا و یه سر ای وای ای وای ای وای
دلمو به دریا میزنم میگم عاشقش منم •♫
کاشکی بشه مال خودم ای وای ای وای ای وای
یه خبری شده میگن تو شهر میگن اومده یه نفر •♫
هزار تا سودا و یه سر ای وای ای وای ای وای
دلمو به دریا میزنم میگم عاشقش منم •♫
کاشکی بشه مال خودم ای وای ای وای ای وای