موسیقی ایرانی

برسی موزیک های ایرانی از خواننده های مطرح سبک های مختلف و اخبار دنیای موسیقی

موسیقی ایرانی

برسی موزیک های ایرانی از خواننده های مطرح سبک های مختلف و اخبار دنیای موسیقی

دانلود آهنگ حجت اشرف زاده تو نفسی همه کسی بمان برایم

دانلود آهنگ حجت اشرف زاده تو نفسی همه کسی بمان برایم

Download New Music Hojat Ashrafzadeh - Doret Begardam

دانلود آهنگ حجت اشرف زاده تو نفسی همه کسی بمان برایم


دانلود آهنگ حجت اشرف زاده تو نفسی همه کسی بمان برایم

[ برای دانلود این آهنگ با کیفیت 128 و 320 بر روی لینک بالا کلیک کنید ]


متن آهنگ تو نفسی همه کسی بمان برایم حجت اشرف زاده

دردی که درمانش تو باشی دوست دارم
بغضی که بارانش تو باشی دوست دارم
دیوانه ام من گرچه پایان منی تو هر
چه که پایانش تو باشی دوست دارم
تو نفسی همه کسی بمان برایم
زیبا شده با عشق تو حال و هوایم
ای ماه من همراه من دورت بگردم
در چشم تو دیوانگی را دوره کردم
دورت بگردم دورت بگردم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد