موسیقی ایرانی

برسی موزیک های ایرانی از خواننده های مطرح سبک های مختلف و اخبار دنیای موسیقی

موسیقی ایرانی

برسی موزیک های ایرانی از خواننده های مطرح سبک های مختلف و اخبار دنیای موسیقی

دانلود آهنگ فرزاد فرزین کارما

دانلود آهنگ فرزاد فرزین کارما

Download New Music Farzad Farzin - Karma 

دانلود آهنگ فرزاد فرزین کارما


دانلود آهنگ فرزاد فرزین کارما

[ برای دانلود این آهنگ با کیفیت 128 و 320 بر روی لینک بالا کلیک کنید ]


متن آهنگ کارما فرزاد فرزین

نمیفهمه آدم تا وقتی که زخما داغن
فکرشو نمیکردم برسم به اینجا واقعا
چقدر آخه باید بشکنه دل آدم چجوری
زخم میزنم بهت و شبا راحت میخوابم
اینجوری که نمیشه که نمیشه
عادلانه نیست این نبرد
اینجوری که نمیشه که نمیشه
از تو فقط بمونه درد
نه اینجوری که نمیشه که نمیشه
این زندگی میذاره شرط
اینجوری که نمیشه که نمیشه
من خستم از فکرای بد

دانلود آهنگ کسری زاهدی لیلی زیبا

دانلود آهنگ کسری زاهدی لیلی زیبا

Download New Music Kasra Zahedi - Leyli Ziba

دانلود آهنگ کسری زاهدی لیلی زیبا


دانلود آهنگ کسری زاهدی لیلی زیبا

[ برای دانلود این آهنگ با کیفیت 128 و 320 بر روی لینک بالا کلیک کنید ]


متن آهنگ لیلی زیبا کسری زاهدی

دلبرم دیوانه وار شدم عاشقت نگار
دلمو کجا میبری تا کجا میبری
یار از من غافلم پیش تو مانده دلم
دلمو کجا میبری تا کجا میبری
لیلی زیبای من عشق و رویای من
موج موهای تورا دریا ندارد جانم دریا ندارد
تو نفس و جانمی دین و ایمانمی من
حسادت میکنم باران ببارد سرت باران ببارد

دانلود آهنگ شهاب مظفری الکل چشمات

دانلود آهنگ شهاب مظفری الکل چشمات

Download New Music Shahab Mozaffari - Alchohol Cheshmat 

دانلود آهنگ شهاب مظفری الکل چشمات


دانلود آهنگ شهاب مظفری الکل چشمات

[ برای دانلود این آهنگ با کیفیت 128 و 320 بر روی لینک بالا کلیک کنید ]


متن آهنگ الکل چشمات شهاب مظفری

شوق با تو بودنم خارج از تصوره
شیشه ی قلب من از عطر خون و پره
عطر ریحان و ترنج به هان من زدی راه
رفتن توی دلو شم بسته خوب بلدی
الکل چشمای تورو با نگام سر میکشم
سختی زندگی رو با تو کمتر میکشم

دانلود آهنگ ایوان بند نرماندی

دانلود آهنگ ایوان بند نرماندی

Download New Music Evan Band - Normandy

دانلود آهنگ ایوان بند نرماندی


دانلود آهنگ ایوان بند نرماندی

[ برای دانلود این آهنگ با کیفیت 128 و 320 بر روی لینک بالا کلیک کنید ]


متن آهنگ نرماندی ایوان بند

بس که ناز تو زیاده فکر کنم
شجره نامت به نازی میرسه
بس که دل تسخیر کردی
کار تو داره به فتح اراضی میرسه
عشق تو کوره آدم سوزیه من
ولی میسوزم و می ایستم
رحم کن نازی عاشق کش من
من به شکست تو راضی نیستم
سر تو با همه جنگ میکنم
تو فقط رو به روی من نباش
وقتی به نام تو لشکر میکشم
تو صف اول دشمنم نباش

  ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ روزبه بمانی گلوله خوردن

دانلود آهنگ روزبه بمانی گلوله خوردن

Download New Music Roozbeh Bemani - Goloole Khordan

دانلود آهنگ روزبه بمانی گلوله خوردن


دانلود آهنگ روزبه بمانی گلوله خوردن

[ برای دانلود این آهنگ با کیفیت 128 و 320 بر روی لینک بالا کلیک کنید ]


متن آهنگ گلوله خوردن روزبه بمانی


بارون نیاد پاییز نخواد بغض منو کی میتونه خالی کنه
بی زخم و زهر به کل شهر حال منو کی میتونه حالی کنه
هم گریمی هم خندمی چشای تو مرز بین مرگ و بودنه
میفهممت قد غمت فهمیدن تو مثل گلوله خوردنه
نه جونمو بگیر نه پای من بمیر منو همیشه زندگی زده

  ادامه مطلب ...