موسیقی ایرانی

برسی موزیک های ایرانی از خواننده های مطرح سبک های مختلف و اخبار دنیای موسیقی

موسیقی ایرانی

برسی موزیک های ایرانی از خواننده های مطرح سبک های مختلف و اخبار دنیای موسیقی

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی نشد که نشد

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی نشد که نشد

Download New Music By Saman Jalili Called Nashod Ke Nashod

سامان جلیلی نشد که نشد

  

متن آهنگ نشد که نشد سامان جلیلی

وقتی که تنهایی تصمیم میگیری

این اشتباست عشقم راهی که تو میری

این برزخی که توش راه میری هر روز

من بهشت کردم اینجا نمیمیری اینجا نمیمیری

به هر دری زدم که عاشقم بشی نشد

نشد که نشد

بمون به خاطرم نشد که نشد

شکسته ظاهرم نشد که نشد

بگیر از من این جونو اما بمون

تا کی خیره شم به عکس دوتاییمون

همینجا بمون همینجا بمون

همیشه برات بهترین بودم تو میدونی تنهاترین بودم

همینجا بمون همینجا بمون

به هر دری زدم که عاشقم بشی نشد

نشد که نشد

بمون به خاطرم نشد نشد نشد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد