موسیقی ایرانی

برسی موزیک های ایرانی از خواننده های مطرح سبک های مختلف و اخبار دنیای موسیقی

موسیقی ایرانی

برسی موزیک های ایرانی از خواننده های مطرح سبک های مختلف و اخبار دنیای موسیقی

دانلود آهنگ جدید مرتضی اشرفی پاییز

دانلود آهنگ جدید مرتضی اشرفی پاییز

Download New Music By Morteza Ashrafi Called Paeiz


 

 

متن آهنگ پاییز مرتضی اشرفی

خودم کادوی قشنگ امسالتو میخرم

میدونم حالت بده حالتو میخرم

یخ زدی مگه من مردم

شده کلامو بفروشم شالتو میخرم

میدونم سرده پاییز نامرده ولی

اونکه ولت کرده رفته محاله برگرده

حالتو از اونکه بود خرابتر کرده

اونیکه سر به سرت میذاره سردرده

رفیقتم به من بگو چه مرگته

بگو چرا ته چشات غم داری

رفیقتم به من بگو چرا انگار

تو زندگیت همش یه چیزی کم داری

رفیقتم به من بگو چه مرگته

بگو چرا ته چشات غم داری

رفیقتم به من بگو چرا انگار

تو زندگیت همش یه چیزی کم داری


♫♫♫♫


یه مثال میزنم برف میاد

ولی برف نمیمونه

اونیکه با یه کلمه حرف میاد

پای حرف نمیمونه

دل که ببندی بهش دو بار بخندی بهش

نمیدونه ما دندون خرابو کندیمش

نمیدونه این کلکارو خودمون ساختیم

از خودمون بردیم به خودمون باختیم

رفیقتم به من بگو چه مرگته

بگو چرا ته چشات غم داری

رفیقتم به من بگو چرا انگار

تو زندگیت همش یه چیزی کم داری

رفیقتم به من بگو چه مرگته

بگو چرا ته چشات غم داری

رفیقتم به من بگو چرا انگار

تو زندگیت همش یه چیزی کم داری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد