موسیقی ایرانی

برسی موزیک های ایرانی از خواننده های مطرح سبک های مختلف و اخبار دنیای موسیقی

موسیقی ایرانی

برسی موزیک های ایرانی از خواننده های مطرح سبک های مختلف و اخبار دنیای موسیقی

امیر تتلو مال من باش

دانلود آهنگ امیر تتلو مال من باش

 دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به به همراه سهراب ام جی به نام مال من باش با کیفیت عالی 

 Amir Tataloo Feat Sohrab MJ & Orchid - Male Man Bash 

 

متن آهنگ 

بعضی وقتا سخت ترین نقشی که باید بازی کنی رو

خودت قصشو نوشتیپس سعی کن نباشه چیزکی

تا نگویند چیز ها ، تا نگویند چیز هامالِ من باش که همیشه من مالِ تو بودم

عاشقم باش ، اگه میشهمالِ من باش که به جز تو به کسی حسی ندارم

بگو آره دیگه صبح شدمالِ من شو اگه بازم ، واسه تو مهمه قلبم

عشقو باهات تجربه کردممالِ من باش که دوباره

با نبودت قدِ عالم ، قدِ دنیا شده دردموقتی میگیره دلت عکسِ منو نگاه برو

دور شو از سر و صدا همون

روسری سبزه رو بذار که واست خریدم

وقتی تنهایی خب موزیک منو بذار برو

فکر کن به همون یه بار که من

بغلِ تو خوابیدم ، عزیزم

وقتی میگیره دلت عکسِ منو نگاه برو

دور شو از سر و صدا همون

روسری سبزه رو بذار که واست خریدم

وقتی تنهایی خب موزیک منو بذار برو

فکر کن به همون یه بار که من

بغلِ تو خوابیدم ، عزیزم

یه شب تنهایی بهتر از یه صبحِ مسخره است

همیشه ، اونی که روحتو نوازش میکنه مهمه

اونایی که جسمتو نوازش میکنن فقط دارن مصرفت میکنندلت از همه که شکست

خونِ خون که شد چشاتواسم عس بگیر از خودت میخوام

از اون نگاهت یه شاسلامتی دلِ جفتمون

سلامتی تو اون لبات ، جفتتونسلامتی عشقمون ، حتی سلامتی روز زشتمون

دلت از همه که مُردقشنگ بخیه که خورد

تو هم بریز واسه من اشکاتوبریز یه پیکِ تند

سلامتی غمِ بینمونسلامتیِ این حسی که زنده موند

سلامتی هر کسی کهانقده ساده بود عینمون

وقتی میگیره دلت عکسِ منو نگاه برودور شو از سر و صدا همون

روسری سبزه رو بذار که واست خریدموقتی تنهایی خب موزیک منو بذار بروفکر کن به همون یه بار که من

بغلِ تو خوابیدم ، عزیزانقد گفتی “من” * در اومد موند یه “م”

یه کاری کردی که از همه جا رونده شیمتو منو دوست داشتی به همه ی ک* دگیم

حاضر بودیم برا هم دیگه ما جون بدیمبودیم ما یه دونه روح توو دو تا کالبد

دیدیم همو مطمئنم اون روز خدا هم شاد شدگفتیم داستانا رو کششون ندن

همون مفت برایی که تهش چششمون زدن

من اون پسر بدی بودم که خوبش کردینورت خورد بهش و روحش چرخیدچون نمیکرد با چیزی مودش تغییر

ولی آخرش زورِ تو به زورش چربید

من گرگِ بیرون و برّه ی توو خونههمیشه گردنم در حد یه مو بوده

گفتی توو جمعای خلاف نگردمولی هیچ موقع غلاف نکردم

الآن لَم دادم به این دیوارِ غم

شبا لیوانِ سم صبحا ویارِ دَم

خیالت هم رو ابرو هام میاره خمتوو ذهنم بودی همش در حالِ سم پاشی

میگفتی همه جز خودت غالبا لاشیخیلی دوس دارم بگم باید مالِ من باشی

ولی عکسمون رفت لایِ قابِ نقاشیچقد خوب پُر احساسه تنت

خرد خاکشیره لمآخ چقد تنگه برات

چقد لک زده دلم

واسه اون طعمِ لباتتو هم میدونم که برم

مثِ من زهرِ شباتمالِ من باش که بریدم

دیگه من از همه دنیاعشقو فقط توو تو دیدممالِ من باش که کلی حرف

مونده توو دلم ولی ناراحتیحق به تو میدم

مالِ من باش که دوبارهجونِ تازه من بگیرم

خب دلم تنگ شده بی رحمتو خودت خبر نداری

بی تو من چه وضعی دارم وچقد خسته و پیرم

وقتی میگیره دلت عکسِ منو نگاه برودور شو از سر و صدا همون

روسری سبزه رو بذار که واست خریدموقتی تنهایی خب موزیک منو بذار برو

فکر کن به همون یه بار که منبغلِ تو خوابیدم ، عزیزم

وقتی میگیره دلت عکس منو نگاه ، بیخیالِ مردُم شواصا تکست بده مغز خودمو بً *

وقتی تنهایی بغضت میگیرهقشنگ گریه کن به حالِ هر دویِ ما

اصا بیخیالِ این و اون شو که تنهاییشده تنها راه در رویِ ما

وقتی میشینه غم توو اون چشمایِ نازتجهانِ من شب میشه یهو

اصا ناخودآگاه حرفام و شعرامهمه پُر ربط میشه به تو

وقتی میگیره دلم فکرِ تو پیشمهچقده عکسات تفی شن هی

چقده دوریت زجر آوره برامچقده باعث میشه کفری شم هی

وقتی میگیره دلت عکسِ منو نگاه بر

دور شو از سر و صدا همون

کلاه کَپه رو بذار که واست خریدم ، خریدم

وقتی تنهایی خب موزیک منو بذار بروفکر کن به همون یه بار که منبغلِ تو خوابیدم ، عزیزم

من هر وقتکه استرس میگیرمقلبم که ند تند میزنه

به جا اینکه تکست بدم برم رو مخ توچشامو میبندم

یه فرکانسی رو توو ذهنم فعال میکنم

که کمک کنه تو سلامت باشی

اینو برات میفرستم و بعدش هم دیگه خیالم راحتِ راحت میشهپیگیرِ خودم شو

خودت میدونی چه مرگمه نه؟میدونی فقط نگرانِ اینم

که با همدیگه بریم یه مرحله بعدمیدونی چند ساله معطلتم؟ ها

خودت میفهمی این حالِ منوی که فکرِ توام دائماً و

ول کن همه آدمای بی فایده روقرنطینه بشین خونه جایی نرو

مالِ من باش که شدم خسته اَ این تنهائیاتو واسه من با همه فرق داریا

بیا و قلبِ منو وردار بیاربیا خسته ام از این علافیا

* بازیا جو سازیا حرف بافیابیا منو بکِش بیرون از بقلِ در دا*یا

مالِ من باش که شدم اَ راه بی راهمنو دریاب ببین ممکنه باشه فردا دیر ها

مالِ من باش که نباشی من شدم درجا پیر هادوریت منو بد گ* ها

مالِ من باش که تا صبح من میکِشم صد تا سیگار عزیزم خوبی؟ بپا نچایی ها

همش به فکره اینم داری چیو چند تا نیازتو خودت چشات اینجوری نمیشه پوست بکَنی ده تا پیاز

تو خودت خونه بی من واست شده یه انباری باز وفقط میزنی تنهایی ساز

مالِ من باش مگه تو دیگه میخوای از ما چیکارتو بگی بخواب قشنگ من میمونم اما بیدار

پیچیدم به بازی أ هر کی بگی بریدمحوصله بحث ندارم ولی گوش به حرفِ تو میدم

آره من واسه تو خوابای قشنگو دیدمنگاه نکن به هیشکی حتی به خودی هم

وقتی میگیره دلت عکسِ منو نگاه برودور شو از سر و صدا همون

روسری سبزه رو بذار که واست خریدموقتی تنهایی خب موزیک منو بذار برو

فکر کن به همون یه بار که منبغلِ تو خوابیدم ، عزیزم 



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد